FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum History of Slayers Strona Główna
->
Podręcznik
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Postacie
Regulamin
Propozycję
Ogłoszenia
Nieobecności
Gracze
----------------
Karty postaci
Podręcznik
Świat
Kraina ludzi
----------------
Miasto Północy
Miasto 10. przysmaków
Zefielia
Sailuun
Sairaag
Karwidż
Doliny
Kraina potworów
----------------
Wyspa Wilczej Hordy
Morze Demonów
Pustynia Destrukcji
Biegun Północny
Kraina smoków
----------------
Góry Kaatart
Wielka świątynia Króla Ognistego Smoka
Teren niczyj
----------------
Dolina Har nor
Wioski
Offtopic
----------------
Gry i zabawy
Grafika
Wymiana, Toplista
----------------
Toplista
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Did093
Wysłany: Śro 20:17, 12 Mar 2008
Temat postu: Podstawowy podręcznik gracza
PODRĘCZNIK GRACZA
Po pierwsze , gra dzieli się na dwie strony , pierwsza gra Wolna ( gracz nie jest zależny od narratora czy Mistrza gry do czasu jakiegoś zadania czy tez walki z innym graczem )
i na grę z Narratorem ( narrator nie jest uzależniony od kostek , kostki używa się sporadycznie , przy walce naprawdę silnych graczy)
W grze do wyboru mamy następujące Rasy
Ludzie:
Rasa która jest najbardziej wszechstronna .
Mają do wyboru cała gammę charakteru , nie są ograniczani , mogą być źli i dobrzy
Punkty dodatkowe
Mężczyzna
Zr: + 4
S : + 2
I : + 3
B: + 5
SW: + 2
WM: + 3
Kobieta
Zr + 3
S +1
In + 3
Bu + 2
SW + 3
WM + 5
Smoki:
Jest to rasa oddana całkowicie Królowi Ognistemu Smokowi .Smoki dzielą się według siły w hierarchię a wygląda ona następująco
Najniżej :
Dzieci
Uczniowie
Cywile
Wojownicy
Kapłani
Dowódcy Wojowników (To on rządzi wszystkim wojownikami , jednak on sam podlega bez pośrednio pod Głównego Kapłana Króla Ognistego Smoka)
Kapłani Króla Ognistego Smoka (jest to kapłan który jest silniejszy od zwykłego kapłana ale jest słabszy od Głównych kapłanów)
Główny Kapłan (jemu pod legają tylko Kapłani max 3 osoby)
Główny Kapłan Króla Ognistego Smoka (jemu pod legają wszystkie smoki , Tylko jedna osoba )
U smoków charakterystyczne cech to że , ma ogon i szpiczaste uszy
.Do wyboru mają następujący charakter neutralny , chaotycznie dobry i dobry , zalecane profesje to WorMag Kapłan i Wojownik
Dodatkowa umiejętność , to zmiana w smoka
Punkty dodatkowe
Mężczyzna
Zr: + 4
S : + 2
I : + 4
B: + 3
SW: + 4
WM: + 5
Kobieta
Zr + 3
S +1
In + 4
Bu + 1
SW + 4
WM + 6
Potwory :
Jest to bardzo silna rasa , są one tworem chaosu , ich głównym zamierzeniem jest dominacja nad światem . Charakter do nich dopuszczalny to Chaotycznie zły i zły ( nie można innego wybrać z powodu że są stworzone ze zła ) . Proponowane rangi , to Mag , Wojownik złodziej zabójca iWarMag i Czarnoksiężnik . Potwory tak samo jak smoki mają hierarchię
Najwyżej stoi
Lordowie (pozycja zajęta)
Kapłani( potwór silny podlega bez pośrednio lordowi w grze może być 5 Kapłanów)
Generałowie ( potwór na równi z Kapłanem jednak bardziej wyspecjalizowany w walkach bronią białą może być ich 5)
Wojownicy
Czarnoksiężnicy
Uczniowie
Pomioty zła
Mężczyzna
Zr: + 3
S : + 3
I : + 3
B: + 2
SW: + 5
WM: + 7
Kobieta
Zr + 3
S +2
In + 3
Bu + 1
SW + 6
WM + 7
Profesje :
Czarodziej
Czarodziej zajmuje się wszystkimi dziedzinami czarów , co powoduje że są silnymi przeciwnikami, niestety mają przed sobą długą i ciężką podróż przez świat magii pradawnych języków
Dodatkowe atrybuty
Zr 0
S +1
In +2
Bu - 3
SW +2
WM + 2
Mag
Mag głównie przemierza tajniki władania nad żywiołami , wielu krajach jest różnie nazywany , jednak najczęściej można się spotkać z nazwą Szaman więc stąd wzięła się nazwa magia Szamańska
Dodatkowe atrybuty
Zr +1
S + 1
In +3
Bu –2
SW + 3
WM + 3
Złodziej
Raczej nie trzeba opisywać ale , jest to osobnik o bardzo zwinnych palcach , może używać prostej magii
Dodatkowe atrybuty
Zr +4
S + 2
In + 3
Bu 0
SW + 1
WM + 1
Dodatkowe umiejętności (do wyboru 1 dodatkowe)
-Otwieranie zamków
- Lepka dłoń
-Wytrych
Wojownik
Jest to istota która twierdzi że 2+2= 3 a wszyscy wiem że równe jest 5 , a tak naprawdę jest to istota która wolała ćwiczyć walkę niż magie , najczęściej nosi ze sobą 1,5 miecz i biegnie na pierwszy ogień ( UWGA WOJOWNICY NIE UŻYWAJĄ ŻADNYCH CZARÓW)
Dodatkowe atrybuty
Zr +4
S + 3
In - 1
Bu 3
SW 0
WM -1
Dodatkowe startowe umiejętności (do wyboru 2 , są one dodawane to podstawowych więc wojownik łącznie ma do wyboru na początku 5 zamiast 3 )
- Dwu ręczność
- Kowalstwo (wykuwanie broni o raz naprawianie jej)
- Belserker
- Jeden cios ( uderza z taką siła że broń(nie magiczna) przeciwnika pęka)
Dodatkowy Ekwipunek (do wyboru 3)
- Miecz 2 ręczny
- Miecz 1,5 ręczny
- Tarcza
- 2 krótkie Miecze
- Kolczuga
Kapłan
Specjalizuje się w białej magii , najczęściej zostają nim smoki
Dodatkowe atrybuty
Zr +1
S +1
In +2
Bu - 1
SW +3
WM + 3
Czarnoksiężnik
Nie to nie jest ten z Ozz , jest to istota której dusza się wyniszcza , zajmuje się czarną magią
Najczęściej zostają nimi Potwory albo istoty które chcą się poddać pod władzę któregoś z lordów
Dodatkowe atrybuty
Zr +2
S +1
In +2
Bu - 2
SW + 4
WM + 3
WarMag
Jest to wojownik który zgłębia tajemnice magii szamańskiej oraz czarnej , najczęściej zostaje nim ktoś który tak samo jak walkę kocha trochę posiedzieć nad książkami
Dodatkowe Atrybuty
Zr + 3
S +2
In +2
Bu +2
SW + 2
WM +3
Dodatkowy Ekwipunek (do wyboru 1 rzecz)
- miecz 1,5 ręczny
- 2 krótkie miecze
Dodatkowe Umiejętności (do wyboru 1 dodatkowa)
-Dwu ręczność
-Kowalstwo
Zabójca
On lubi działać po cichu i rozgramiać siły wroga od wewnątrz , jest to też mistrz kamuflażu
Posługuje się podstawową magią
Dodatkowe Atrybuty
Zr +4
S +3
In +3
Bu 0
SW + 2
WM +1
Dodatkowe Umiejętności (do wyboru 2)
- Otwieranie zamków
- Cichy chód
- Przebranie
- Zniknięcie w cieniu
Dodatkowy Ekwipunek ( do wyboru 2)
- Zestaw do zmiany wyglądu
- Długi sztylet
- Trucizna
Charakter :
Zły – istota zostaje praktycznie całkowicie zła , nie zależy jej na niczym innym jak tylko własnych zyskach , niestety minusy tego charakteru jest to że istota całkowicie oddaje się Lordom
Chaotycznie zły – istota jest zła , nie liczy się z innymi zawsze dba o własny interes
Neutralny - Postać nie jest zależna od niczego
Chaotycznie dobry – istota dobra , stara się dbać o innych , nie zawsze jej to wychodzi , nie wyrzeka się wielu rzeczy
Dobra – istota praktycznie całkowicie przepełniona czystą energią , dba o większość istot , nienawidzi materialistów, minusem jest że oddaje się pod opiekę kapłana króla ognistego smoka i wykonuje jego wszystkie osoby wyrzeka się także wszystkich używek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin