Forum History of Slayers Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Podstawowy podręcznik gracza

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum History of Slayers Strona Główna -> Podręcznik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Did093
Admin/Narrator



Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:17, 12 Mar 2008 Temat postu: Podstawowy podręcznik gracza

PODRĘCZNIK GRACZA

Po pierwsze , gra dzieli się na dwie strony , pierwsza gra Wolna ( gracz nie jest zależny od narratora czy Mistrza gry do czasu jakiegoś zadania czy tez walki z innym graczem )
i na grę z Narratorem ( narrator nie jest uzależniony od kostek , kostki używa się sporadycznie , przy walce naprawdę silnych graczy)


W grze do wyboru mamy następujące Rasy

Ludzie:
Rasa która jest najbardziej wszechstronna .
Mają do wyboru cała gammę charakteru , nie są ograniczani , mogą być źli i dobrzy

Punkty dodatkowe

Mężczyzna


Zr: + 4
S : + 2
I : + 3
B: + 5
SW: + 2
WM: + 3

Kobieta
Zr + 3
S +1
In + 3
Bu + 2
SW + 3
WM + 5





Smoki:
Jest to rasa oddana całkowicie Królowi Ognistemu Smokowi .Smoki dzielą się według siły w hierarchię a wygląda ona następująco
Najniżej :
Dzieci
Uczniowie
Cywile
Wojownicy
Kapłani
Dowódcy Wojowników (To on rządzi wszystkim wojownikami , jednak on sam podlega bez pośrednio pod Głównego Kapłana Króla Ognistego Smoka)
Kapłani Króla Ognistego Smoka (jest to kapłan który jest silniejszy od zwykłego kapłana ale jest słabszy od Głównych kapłanów)
Główny Kapłan (jemu pod legają tylko Kapłani max 3 osoby)

Główny Kapłan Króla Ognistego Smoka (jemu pod legają wszystkie smoki , Tylko jedna osoba )
U smoków charakterystyczne cech to że , ma ogon i szpiczaste uszy
.Do wyboru mają następujący charakter neutralny , chaotycznie dobry i dobry , zalecane profesje to WorMag Kapłan i Wojownik
Dodatkowa umiejętność , to zmiana w smoka
Punkty dodatkowe

Mężczyzna

Zr: + 4
S : + 2
I : + 4
B: + 3
SW: + 4
WM: + 5


Kobieta

Zr + 3
S +1
In + 4
Bu + 1
SW + 4
WM + 6

Potwory :
Jest to bardzo silna rasa , są one tworem chaosu , ich głównym zamierzeniem jest dominacja nad światem . Charakter do nich dopuszczalny to Chaotycznie zły i zły ( nie można innego wybrać z powodu że są stworzone ze zła ) . Proponowane rangi , to Mag , Wojownik złodziej zabójca iWarMag i Czarnoksiężnik . Potwory tak samo jak smoki mają hierarchię
Najwyżej stoi
Lordowie (pozycja zajęta)
Kapłani( potwór silny podlega bez pośrednio lordowi w grze może być 5 Kapłanów)
Generałowie ( potwór na równi z Kapłanem jednak bardziej wyspecjalizowany w walkach bronią białą może być ich 5)
Wojownicy
Czarnoksiężnicy
Uczniowie
Pomioty zła

Mężczyzna

Zr: + 3
S : + 3
I : + 3
B: + 2
SW: + 5
WM: + 7
Kobieta

Zr + 3
S +2
In + 3
Bu + 1
SW + 6
WM + 7


Profesje :


Czarodziej
Czarodziej zajmuje się wszystkimi dziedzinami czarów , co powoduje że są silnymi przeciwnikami, niestety mają przed sobą długą i ciężką podróż przez świat magii pradawnych języków

Dodatkowe atrybuty

Zr 0
S +1
In +2
Bu - 3
SW +2
WM + 2





Mag
Mag głównie przemierza tajniki władania nad żywiołami , wielu krajach jest różnie nazywany , jednak najczęściej można się spotkać z nazwą Szaman więc stąd wzięła się nazwa magia Szamańska

Dodatkowe atrybuty

Zr +1
S + 1
In +3
Bu –2
SW + 3
WM + 3






Złodziej
Raczej nie trzeba opisywać ale , jest to osobnik o bardzo zwinnych palcach , może używać prostej magii


Dodatkowe atrybuty

Zr +4
S + 2
In + 3
Bu 0
SW + 1
WM + 1

Dodatkowe umiejętności (do wyboru 1 dodatkowe)
-Otwieranie zamków
- Lepka dłoń
-Wytrych

Wojownik
Jest to istota która twierdzi że 2+2= 3 a wszyscy wiem że równe jest 5 , a tak naprawdę jest to istota która wolała ćwiczyć walkę niż magie , najczęściej nosi ze sobą 1,5 miecz i biegnie na pierwszy ogień ( UWGA WOJOWNICY NIE UŻYWAJĄ ŻADNYCH CZARÓW)

Dodatkowe atrybuty

Zr +4
S + 3
In - 1
Bu 3
SW 0
WM -1

Dodatkowe startowe umiejętności (do wyboru 2 , są one dodawane to podstawowych więc wojownik łącznie ma do wyboru na początku 5 zamiast 3 )
- Dwu ręczność
- Kowalstwo (wykuwanie broni o raz naprawianie jej)
- Belserker
- Jeden cios ( uderza z taką siła że broń(nie magiczna) przeciwnika pęka)

Dodatkowy Ekwipunek (do wyboru 3)
- Miecz 2 ręczny
- Miecz 1,5 ręczny
- Tarcza
- 2 krótkie Miecze
- Kolczuga








Kapłan
Specjalizuje się w białej magii , najczęściej zostają nim smoki

Dodatkowe atrybuty

Zr +1
S +1
In +2
Bu - 1
SW +3
WM + 3


Czarnoksiężnik
Nie to nie jest ten z Ozz , jest to istota której dusza się wyniszcza , zajmuje się czarną magią
Najczęściej zostają nimi Potwory albo istoty które chcą się poddać pod władzę któregoś z lordów

Dodatkowe atrybuty

Zr +2
S +1
In +2
Bu - 2
SW + 4
WM + 3


WarMag
Jest to wojownik który zgłębia tajemnice magii szamańskiej oraz czarnej , najczęściej zostaje nim ktoś który tak samo jak walkę kocha trochę posiedzieć nad książkami

Dodatkowe Atrybuty


Zr + 3
S +2
In +2
Bu +2
SW + 2
WM +3

Dodatkowy Ekwipunek (do wyboru 1 rzecz)
- miecz 1,5 ręczny
- 2 krótkie miecze

Dodatkowe Umiejętności (do wyboru 1 dodatkowa)
-Dwu ręczność
-Kowalstwo

Zabójca
On lubi działać po cichu i rozgramiać siły wroga od wewnątrz , jest to też mistrz kamuflażu
Posługuje się podstawową magią

Dodatkowe Atrybuty

Zr +4
S +3
In +3
Bu 0
SW + 2
WM +1

Dodatkowe Umiejętności (do wyboru 2)

- Otwieranie zamków
- Cichy chód
- Przebranie
- Zniknięcie w cieniu

Dodatkowy Ekwipunek ( do wyboru 2)
- Zestaw do zmiany wyglądu
- Długi sztylet
- Trucizna




Charakter :
Zły – istota zostaje praktycznie całkowicie zła , nie zależy jej na niczym innym jak tylko własnych zyskach , niestety minusy tego charakteru jest to że istota całkowicie oddaje się Lordom

Chaotycznie zły – istota jest zła , nie liczy się z innymi zawsze dba o własny interes

Neutralny - Postać nie jest zależna od niczego

Chaotycznie dobry – istota dobra , stara się dbać o innych , nie zawsze jej to wychodzi , nie wyrzeka się wielu rzeczy

Dobra – istota praktycznie całkowicie przepełniona czystą energią , dba o większość istot , nienawidzi materialistów, minusem jest że oddaje się pod opiekę kapłana króla ognistego smoka i wykonuje jego wszystkie osoby wyrzeka się także wszystkich używek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Did093 dnia Śro 20:31, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum History of Slayers Strona Główna -> Podręcznik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin